The Black Beauty Of DirtRacers

Alla inlägg under februari 2006

Av Robin Lundberg - 14 februari 2006 07:27

Alla hjärtans dag i dag..Jag har börjat så smått att planerainför Robins tävlingssäsong,den egentliga debutsäsongen.Fjolårets säsong upptogs ju mestav att ta Guldhjälmen.Han börjar redan i April med att åkatill Falköping, på ett Dygdläger.Vi åker redan på skärtorsdag, så atthan får en chans att köra i gångkroppen ( eller minnas alla spakar).Han kommer att köra påskaftonoch påskdagen på banorna i Falköping,som sedan ska vara övningsbanorunder lägret.Sedan går det drygt en månad,innan det är dags för ett nyttDygdläger, dock på hemmabanan iNora - Skullersta.Det passar Robin perfekt att fåträffa Andreas igen, för enuppdatering av tidigare inlärningar.För dagen inplanerade tävlingarfinner Ni i på "Aktuellt" -sidan.Lite tyngd har lättat i och medinköpet av husvagn som vi gjort iveckan - LMC 590.Nu ä de bar å sticke!Attans kan vi säga åt att skot´nha sköre´!Precis när vi var ute och åkte skoter,tillsammans med Jon,ja då skar ju Gamm Yamman ihop.Gissa att Robin surar :-(Dä ä ju hans, och nu har mammapajat den!Dessutom så har Morfar´n gåttTävlingsledarutbildningen,under vintern, och det tyckervi är farligt bra!Ja, mina vänner.Det händer en hel del i faggorna,och jag har förhoppningen att den kommande säsongen blir minstlika rolig som den förra.Jag tror att denna kommer attta priset..Jag har en vision som sägermig det..To have alot of FUN -That´s what´s all about!/ Kim ( RaceMorsan) :-)

Ovido - Quiz & Flashcards