The Black Beauty Of DirtRacers

Alla inlägg under november 2007

Av Robin Lundberg - 24 november 2007 19:56

Var jag på för ett tag sedan... Här är lite bilder därifrån:


Här är jag i båset, och Karol, Zacke, Petrovicky och Freddan på isen... :-)


Här är jag och Christer i båset, och Karol på knä strax utanför.

Zacke i mål, och Petrovicky som skytt... :-D


Här är jag i båset, vid sargen med spelarna... ;-D


Efter detta hängde jag på Zacke på en sightseeing som lätt tog två timmar, jag blev bjuden på Chockladkaka, och fick äta frukt tillsammans med dem i omklädningsrummet... Man får ta frukt där om man är sugen... *haha*

Sedan hängde jag med Oscar Steen och Zacke in i gymmet, och snackade lite med Freddan om hans onda tå...

Dessutom snackade jag lite engelska med Yetman, och när Karol äntligen tog sig från datorn och skulle duscha - då drog jag när han klädde av sig...

Ett och annat ord slog jag oxå med Marcus Jonasén, och när Karol äntligen kom ur omklädningsrummet fick jag tag på honom för att få hans namn på min samlingskepa,

 

först ute på parkeringen...

Han är inte bara en fantom i målet - han är fantomen till vardags oxå... ;-p

Timander låg på uppmjukning i bubbelpoolen han... :-)


Svartvadet, Susse och Werner var oxå där, och de var snälla och pratsamma allihop! :-P


Nästa gång ska jag kolla igen om Karol har nån klubba som han kan göra sig av med, åsså ska jag fråga om Susse kan av vara  en av sina... Blatny har en klubba kvar där oxå.... undrar till vad?


En helkul eftermiddag!

Av Robin Lundberg - 5 november 2007 22:16

Japp... häromkvällen så träffade jag Karol ;-)


På bilden är det Jag, min Kusse och Karol The King!

Ovido - Quiz & Flashcards