The Black Beauty Of DirtRacers

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Robin Lundberg - 6 juni 2010 23:24

  

KM - Strömsunds MK 5/6-10


I fredags åkte jag till Strömsund för en träningshelg på hård bana.

Lördagen inleddes med ett KM, där jag deltog. Efter detta åkte jag med hem till Daniel och kom tillbaka till banan vid halv 9 tiden igen. =)


Söndagen ägnade jag helt och hållet till hårdbaneträning tillsammans med Daniel.

Synd att Pontus och Jimmy fick div problem, så dom inte kunde komma på söndag. Men det kommer fler helger som jag kommer tillbaka igen!


Hur som helst så har jag haft jätteroligt tillsammans med Er "Strömsundare" - som vanligt, och jag längtar redan tills vi ses igen! ;-)


UP NEXT:

  • Träning på Bussjö på tisdag
  • Målvaktsfys med MoDo på torsdag
  • 3-Timmars lagtävling i Rättvik tillsammans med Chrille Silfversten från Norabygden och Olle Hemå från Krokom på lördag
  • Coor MX Cup i Mora på söndag

See ya!


/Robin #60


PS. Kolla in STRÖMSUNDS MK´S nya hemsida! Klicka HÄR!

 

Ovido - Quiz & Flashcards