The Black Beauty Of DirtRacers

Alla inlägg den 1 maj 2006

Av Robin Lundberg - 1 maj 2006 22:55

1/5 2006Nu har jag ställt ut min motorcykel, och tillhörande delar och detaljer, och gissa vad??Jo, Jag vann Priset för bäst utställda monter!Ni kan se bilder på montern under Galleri --> Blandat --> Utställning.Det känns jätte roligt att ha vunnit detta pris, som en bekräftelse på att idogt arbete faktiskt ger resultat.Som ni ser på bilderna hade jag en hel del saker med mig, och min monter visade helheten av hur det ser ut runt en när man åker motocross.Jag hade verktygslådor, cylinder, kolvar, luftfilter, däck, rengöringsmedel, diplom, pokaler, modellmotorcyklar, bilder, sponsordekaler, tränings och tävlingsdressar mm, och dessutom så rullade en film på monitorn.Det framgick även tydligt vilken förening jag representerar, därför att jag hade min tävlingsdress med i montern, och var 9:e minut startade filmen om från början och den startade med:"Robin Lundberg representerar stolt:" åsså kom Norabygdens IK - Motocross logga upp på helskärm...Och Priset visar, och bekräftar känslan av det hela: Att det är roligt - Roligt med råge att hålla på med MotoCross!

Ovido - Quiz & Flashcards