The Black Beauty Of DirtRacers

Alla inlägg den 20 maj 2006

Av Robin Lundberg - 20 maj 2006 23:01

20/5 2006Ja, som jag sa så återkommer jag nu efter helgen.En helg som var vansinnigt spännande, eftersom jag gjorde min första tävling för säsongen.Gissa att jag var nervös för starten, eftersom jag inte gjort någon grindstart innan den här säsongen, men det gick bra..Andra starten tog jag, och höll ledningen ett tag, sedan körde jag på säkerhet, och den kunskap jag har fått, allra helst av bröderna Dygd.Det visade sig i en pressad situation det!Heat 1 gick jag in som 3:a, och heat 2 gick jag in som 2:a, och slutade som total 2:a på tävlingen i 65 cc GH!! *wieee*POKALPLATS!! Min personlige tränare, Jon Söderström, gick in på en total 3:a plats av 23 startande i MX2U! *wieee*POKALPLATS!!Det som jag tycker var väldigt tråkigt, var att Sebbe McFräz kraschade och gjorde sig väldigt illa för ett tag framöver.. :-(KRYA PÅ DIG, MX- BRORSAN!Bilder: "Galleri" --> "MX 06" --> "NordCupen"Nästa Event: Generalcupen - NJURUNDA 3-4 /6 -06Hur det går där är svårt att sia, men som vanligt tar vi det som det kommer, och gläds åt att få vara med och delta först och främst.Banan är inte främmande eftersom jag kört där förut, och kommer ihåg bansträckningen, men startfältet är ganska hårt, så vi låter framtiden visa.Återkommer med uppdatering!

Ovido - Quiz & Flashcards