The Black Beauty Of DirtRacers

Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Robin Lundberg - 9 augusti 2008 00:42


"... ut med den där original skiten - ÖHLINS fram och bak - för eliten..." *haha*


Japp...

ÖHLINS INSIDE fram, och ÖHLINS TTX bak.


...då växlar vi upp, för den grova skogen...  :-D


 

Tack Morfar, som fixade prylarna - You´re ONE OF A KIND - ALWAYS!

 

Tack Pappa, och Peder som skruvade dit prylarna! :-D


I övrigt vill jag ägna en tanke tagen dierkt från hjärtat - till Er som stöttar mig, och framförallt som TROR PÅ MIG I VÅTT OCH TORRT.

Det är NI som ger mig kraft och energi att fortsätta framåt, och dessutom förstå VARFÖR:


Morfar & Monica, MORBROR PETER, Mormor & Birger, Moster Annika & Kuzinerna, Mamma & Pappa.


Next Race: STRÖMSUND - MSC.



Nu mönstrar jag av för en vecka med Niklas "Susse" Sundström! :-D



/Robin "THE BLACK BEAUTY OF DIRTRACERS" Lundberg


Ovido - Quiz & Flashcards