The Black Beauty Of DirtRacers

Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Robin Lundberg - 16 augusti 2008 19:43

Jajjamen... I dag har jag varit och åkt heatträning i Strömsund...  Och gissa vad...? Jag kom först i mål båda heatkörningarna.


Ja, och för att inte tala om fjädringen... Den är ju bara perfekt!

Öhlins Inside (i grunden) i gaffeln, och Öhlins TTX (i grunden) bak... Dock går ingen identisk vara att köpa på marknaden eftersom de är fabriksgjorda till mig... :-D


Lite trallande med inställningarna i dag.... Men Peder - "Min Räddning i Nöden" guidade pappa rätt i från Boden på telefon... T.A.C.K


En fråga:



Vad vore livet (och hojjen) i all sin glans, om inte Peder och RaceShopen i Ume´fanns?



Så, vad åker jag med nu då?


Ram: Standard Kawasaki KX 85.

Motor: Standard Kawasaki KX 85. Tuned in by Morfar´n & Pappa.

Sving: Standard Kawasaki KX 85.

Hjul: EXCEL Black.

Nav: TALON Gold.

Plast: Standard Kawasaki - Green & White.

Dekaler: Olkom - Fuel Series.

Framgaffel: Öhlins Inside (Grund) - Fabrikstillverkade till mig.

Stötdämpare: Öhlins TTX (Grund) - Fabrikstillverkade till mig.

Drev och Kedja: Renthal.

Styre: Renthal Fatbar.

Styrkrona: SCAR.


Startnummer: STÅENDE 60.


Åsså har jag ju som vanligt:


Morfar & Monica, MORBROR PETER, Mormor & Birger, Moster Annika , Zimon, Sofie & Sanna, Mamma & Pappa.



Ingen Minns En Fegis! ;-)


Ovido - Quiz & Flashcards